Friday, January 23, 2015

Beautiful Bunch

Hier ben ik met een gezellig bloemen kaartje.
Voor deze kaart heb ik de volgende set gebruikt:
Op de achtergrond zie je papier uit de 
SAB gids:
Best Year Ever Designer Series Papier
Het woord hello is uitgestanstmet de nieuwe
thinlits uit de zomer gids:

Today I have ben busy in my craftroom
and made a card with the Beautiful Bunch stamp
set in combination with the Best Year Ever Designer
Serie Papers from the SAB catalogue. 

De bloemen heb ik gekleurd met de
nieuwe blendabilities stiften. Die zijn 
echt geweldig om mee in te kleuren.
De blaadjes bij de bloemen hebik uitgeponst met de 

The floweris colored with the wonderful blendabilities.
For the word "hello" I used a new set
of thinlits from the summer catalogue called
Hello You thinlits. The leaves I punched out with my
bird punch (it is the wing that I have used).

Ook nog even de binnenkant laten zien.
Bloemetjes met blaadjes.

Here the decorated inside of the card.

Bedankt voor het kijken!

Thanks for looking!
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice


No comments:

Post a Comment