Tuesday, January 10, 2017

Sale-A-Bration is er weer en een nieuwe voorjaarscatalogus.

Deze tijd van het jaar is het geweldig om nieuwe
stempels aan te schaffen.  Behalve de gewone catalogus
 is er nu een nieuwe voorjaarscatalogus met prachtige
nieuwe sets en papier. Neem gerust een kijkje HIER.
Waarom is het dan zo geweldig?

Bij elke bestelling van €60,- of een veelvoud daarvan
mag je uit de onderstaande catalogus een gratis
stempelset of papier uitzoeken.

Dus neem gauw even een kijkje hier om te zien  
wat een vreselijk leuke sets er te krijgen zijn.

Zelf heb ik natuurlijk al een van die leuke sets in huis.
Deze set heet Tasty Trucks en met all die mannen
on huis, kan ik daar mooi wat kaarten voor maken.
Een van mijn kleinzoons is dol op hot dogs en hij
inspireerde mij voor deze kaart.

Op de achtergrond heb ik de foodtruck gestempeld
en er de tekst in gestempeld, verder niet gekleurd.
Op een apart stukje papier heb ik de foodtruck 
nog maals gestempeld en een beetje gekleurd.
Natuurlijk verkoopt deze foodtruck hot dogs.
De foodtruck uitgesneden met een ovale thinlit
van de nieuwe stitched frames.

Een fantastisch nieuw product in de nieuwe catalogus 
is een doos met aquarel kleurpotloden, die geweldig zijn
om plaatjes als deze in te kleuren.


Neem een kijkje in de catalogussen
en laat je inspireren.

Wil je wat bestellen?
Mail me gerust.

Bedankt voor het kijken
en maak er een creatieve dag van.
onafhankelijk Stampin'Up! demontratrice


No comments:

Post a Comment