Friday, June 2, 2017

Colorful Seasons

Ja heerlijk stempelen met mijn nieuwe stempels
uit de nieuwe catalogus van Stampin'Up! 2017-2018.

Yes, it is wonderful to stamp with my new stamps from

Deze week wil ik jullie laten zien wat een geweldig
leuke set de Colorful Seasons is. Nu met het mooie
weerkun je prachtig bijpassende kaarten maken.

This week I want to share with you cards made with
the Colorful Seasons set. With the lovely weather outside
you can make great matching cards.

Vandaag een eenvoudige elegante kaart met een achtergrond
van inkt en een sentiment gestempeld. Je noemt dat de 
watercolor smoosh technique. Je doet wat inkt van je inktkussen 
op een acryl sheet, spuit wat water erop en dep het op je kaart.

Today I made a simple, but elegant card with a inky background
and a lovely sentiment. For the background you just add ink
to an acrylic sheet and ad a few drops of water. Now dab this on 
your card. This is caled the Watercolor Smoosh technique.
Bij deze set hoort ook een set van thinlits, 
de Seasonal Layers. Deze heb ik gebruikt om de
stoelen uit te snijden die je op deze kaart zie.
Over deze set is er een video gemaakt die je
hieronder kan zien.

For this set there is also a set of thinlits called
Seasonal Layers. With this set I cut the lovely chairs
to go on this card. There is a lovely video made
about this set that you can see below.



Mocht je deze set willen aanschaffen,
stuur me een mailtje, dan bestel ik hem voor je.

Geniet van het mooie weer en maak 
er een creatieve dag van!

Enjoy the beautiful weather
and have a creative day!
onafhankelijk Stampin'Up! demontratrice


2 comments: