Wednesday, July 23, 2014

De dierentuin op een kaart en meer

Vandaag ben ik met de leeuw van de 
stempelset Zoo Babies (p. 78 van de catalogus)
 aan de slag gegaan voor een leuk kaartje.
En natuurlijk een bijpassende envelop.

Op de achtergrond  een stukje design papier
uit het blog All Abloom,dat je op p.185
van de nieuwe catalogus terug kan vinden. 
Het groene papier is Pear Pizzazz.
Het woordje "Hello"is van een adere set,
nl. Celebrate Baby (zie p. 74)

Klik op de fotoen je hebt een grotere versie hiervan.
Dan zie je goed,dat ik deze leeuw 2x gestempelt heb
in de kleuren tangerine tango and hello honey.
De kop apart uitgeknipt en met foam tape op
het lichaam geplakt voor wat meer dimensie.

En toen ineens kreeg ik een idee.
Mijn kleinzoon (2 jr) is echt gekop
alle dieren uit de dierntuin.
Nu had ik een wit sloopje gemaakt voor in
zijn bedje als hij hier bij mij is.
Wel saai natuurlijk helemaal wit.

Dus: sloopje gehaald en met de Zoo Babies bestempeld
in verschillende kleuren. De letters van zijn naam gestempeld met
een oudere stempelset van SU! die ik nog heb liggen.
Kwam toch weer goed van pas.

Toen ik klaar was heb ik het geheel goed heet 
gestreken om de stempels permanent
op de stof te laten blijven.
Nou, mijn kleinzoon zag hey meteen en 
benoemde alle dieren. Hij wilde meteen gaan slapen!

Bedankt voor het kijken,
creatieve groeten,
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice


No comments:

Post a Comment