Tuesday, July 15, 2014

Hulp bij uitpakken!

Vandaag heb ik mijn eerste bestelling van Stampin'Up!
mogen ontvangen. Vandaag was ook mijn oma dag
en mijn kleinzoon Owen vond het geweldig om me
daarbij te helpen. Hij had eerst veel plezier met het
papier wat bovenin zat tegen het schuiven.
Daarna gingen we eens goed kijken wat er allemaal in zat.
Doosjes en pakjes en kaarten volgens Owen,
totdat.......hij de stempels van de dieren zag.
Zoo Babies had zijn aandacht: hij herkende alle dieren.

Nou ja en wat ga je dan doen: stempelen.
Vndaag had Owen zijn eerste stempelervaring en hebben
we eenkaartje voor mama en papa gemaakt.
Hij vond de stempels zoleuk dat hij ze stevig vast hield
en zei: van mij, van mij en ze er bijna in de envelop
had bijgedaan.
Hier het resultaat van stempelen
en tekenen. De Zoo Babies op
Tangerine Tango geplakt en daarna op de
kaart van very vanilla.
 
De kaart is 14 x 14 cm groot.
En de set Zoo Babies vind je in de
catalogus op pagina 78.

Creatieve groeten,
onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice

3 comments:

  1. Gefeliciteerd Hetty, je zal een goede demontratrice zijn. Jouw kleinzoon is daar ook zeker een goede hulp bij, mooie kaart heeft hij gemaakt.
    liefs van fenny

    ReplyDelete
  2. Such cute photos of little Owen! He seems to love your boxes of Stampin' Up! Treasures! So nice that you let him draw on one of your cards! Im sure he was happy yo make cards with his Oma!!!

    ReplyDelete
  3. Wat een superkaart heeft Owen gemaakt. Erg creatief.

    ReplyDelete