Tuesday, September 9, 2014

Washi tape kaart/ Washi tape card

Wat is washi tape toch een leuk spul!
Vandaag heb ik er een achtergrondje mee gemaakt.
Gewoon de tape over de hele breedte plakken.
Je vindt de washi tape Watercolor Wonder op p. 190

I love my washi tape and today I used it for my card.
Just tape it down all the width of your card.
The washi tape is called Watercolor Wonder 
and you find it on p. 190.
Natuurlijk netjes de restjes naar de achterkant geplakt,
dat ziet er mooier uit dan te knippen. Daarna op een vel
whisper white geplakt, dat net ietsje groter is. Vervolgens
mijn kerstboom punch gebruikt om een boom uit te ponsen.

Of course I folded the left over bits towards the back. I like this
better then to cut the tape of. Then I took a piece of whisper
White, that was just a little larger and glued them togeter. 
With the tree punch, I punched out a tree.

Op een apart stukje old olive papier (dit is zo lekker om restjes
 te kunnen gebruiken!) heb ik met chocolate chip de boom
uit de set Festivalof Trees (p.24) gestempeld om achter de 
opening te gebruiken.

On a piece of left over old olive scrappaper I stamped 
a tree from Festival of Trees (p. 24) with chocolate chip ink,
 to use behind the opening of the punched tree.

Je dacht toch niet dat ik de uitgeponste boom weg zou gooien. 
Die staat prachtig aan de binnenkant van de kaart.
De tekst is van de set Sassy Salutations p. 67.

You did not think I would throw away the punched out tree.
It looks great on the inside of the card.
The sentiment is from Sassy Salutations p. 67.

Bedankt voor je bezoekje,
creative groeten,

Thanks for stopping by,
creative greetings,

onafhankelijk Stampin'Up! demonstratrice



No comments:

Post a Comment